Dziennik elektroniczny

Dziennik elektroniczny SP25

Platforma e-learningowa

sp25.eklasa.edu.pl

Dzwonki

  1. 8:00 - 8:45
  2. 8:55 - 9:40
  3. 9:50 - 10:35
  4. 10:45 - 11:30
  5. 11:40 - 12:25
  6. 12:45 - 13:30
  7. 13:50 - 14:35
  8. 14:45 - 15:30
  9. 15:40 - 16:25
  10. 16:25 - 17:10
  11. 17:10 - 17:55
  12. 17:55 - 18:40

Polecamy

www.bip.krakow.pl

www.efs.gov.pl

www.ore.edu.pl

www.6latki.men.gov.pl

www.portaledukacyjny.krakow.pl

www.portaledukacyjny.krakow.pl

www.portaledukacyjny.krakow.pl

www.prezydencjaue.gov.pl

www.wartobycdobrym.pl

www.uniwersytetdzieci.pl

http://krakow.pl/budzet

https://naszeszkoly.krakow.pl/

http://mapadotacji.gov.pl/

EFS

Akademia Młodych Matematyków

Projekt Diament

Radosna szkoła

Pierwsze uczniowskie doświadczenia - drogą do wiedzy

Pracownie komputerowe dla szkół

www.indywidualizacja.edu.pl

Plan zajęć realizowany w SP25

Opis projektu

SP 25 Kraków

Warto zobaczyć

Gimnazjum Nr 21 w Krakowie

 

Szkoły Odkrywców Talentów

PDF Drukuj Email
Wpisany przez Michał Hryniewiecki   

Informacje o naszej szkole

W wychowaniu chodzi właśnie o to, ażeby człowiek stawał się coraz bardziej człowiekiem,

o to, ażeby bardziej był, a nie tylko więcej miał […], ażeby również umiał bardziej być nie

tylko z drugimi, ale i dla drugich”

Jan Paweł II

Szkoła Podstawowa Nr 25 to placówka przyjazna dziecku, bezpieczna, stwarzająca odpowiednie warunki do rozwoju intelektualnego i emocjonalnego uczniów.

Nad wszechstronnym rozwojem uczniów czuwają wykwalifikowani, kompetentni, zaangażowani i odpowiedzialni nauczyciele, stosujący w swojej pracy nowoczesne metody nauczania i wychowania.

W naszej szkole dążymy do wychowania dziecka świadomego dokonywanych wyborów, wrażliwego, aktywnego i twórczego, pewnie poruszającego się w określonym kulturowo i światopoglądowo systemie wartości, odpowiedzialnego, tolerancyjnego, mającego poczucie więzi ze swoim miastem, regionem i swoją Ojczyzną.

Realizując ogólne zadania szkoły, dążymy do tego, aby nasz absolwent:

  1. Miał poczucie własnej godności i wartości

  2. Był dobrze przygotowany do dalszej nauki

  3. Dążył do wszechstronnego rozwoju i samokształcenia

  4. Potrafił zastosować w praktyce zdobytą wiedzę i umiejętności

  5. Odróżniał dobro od zła w oparciu o uniwersalne wartości

  6. Był odpowiedzialny, tolerancyjny, otwarty na innych, uczciwy i empatyczny

  7. Szanował dziedzictwo kulturowe oraz symbole narodowe

  8. Dbał o tradycje rodziny, szkoły i Ojczyzny

  9. Dobrze funkcjonował w swoim otoczeniu i środowisku, odpowiednio komunikując się z innymi

  10. Dbał o swoje zdrowie i bezpieczeństwo

 

 

 

 


Stworzone dzięki Joomla!. Designed by: joomla templates web hosting Valid XHTML and CSS.